Rico Soos’ velgørende aktiviteter

Med hjertet på det rette sted kan man gøre en verden til forskel

Rico Soos har ikke kun benyttet sin indgående viden om kommunikation til kommercielle formål, men står også bag en række velgørende initiativer, der har gjort en markant forskel for familier i både Danmark og udlandet.

Efter det voldsomme jordskælv på Haiti i 2010 tog Rico Soos initiativ til en pengeindsamling, Haderslev for Haiti, til fordel for ofrene. Han allierede sig med Røde Kors i Haderslev og Syddanske Medier (nu Jysk Fynske Medier) og indsamlede på blot 10 dage 307.000 kr., der gik ubeskåret til nødhjælp.

I forlængelse af Haderslev for Haiti-indsamlingen fik Rico Soos en idé til en ny fundraising-kampagne, der skulle indsamle penge til at sikre trængte børnefamilier i Haderslev Kommune en bedre jul. Rico Soos gik denne gang sammen med Røde Kors og JydskeVestkysten og skabte konceptet “Hjertegaven” – en kasse til familierne med alle de fødevarer, der hører sig julen til. Allerede det første år indsamlede Hjertegave-kampagnen mere end 100.000 kr.

Hjertegaven har siden da indsamlet mange hundredetusind kroner hvert år og gjort det muligt for økonomisk udfordrede familier at holde en ordentlig jul.

Find presseomtale af Rico Soos’ velgørende aktiviteter her

ATAK NORDIC

Rico Soos er kontaktchef og ansvarlig for udviklingen af salgsorganisationen i ATAK  NORDIC. Læs mere om Ricos vej ind i ATAK NORDIC her.

Læs om ATAK NORDIC

Presseomtale

Her kan du se presseomtale om Rico Soos i nationale, regionale og lokale medier, herunder omtale af Ricos mange velgørende aktiviteter.

Se presseomtale

Pressefotos

Har du brug for pressebilleder af Rico Soos til web eller trykte materialer? Du kan finde pressebilleder til fri afbenyttelse på denne side.

Se pressefotos

Bloggen

Rico Soos deler løbende ud af sin store viden om salg, kommunikation og marketing. Du kan læse blogindlæg af Rico Soos her.

Læs mere på bloggen

Kontakt Rico Soos

Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med Rico Soos